sobota, 12 lutego 2011

Walentynki :)

Walentynkowy zawrót głowy ;) Chodząc po mieście co dwa kroki widać jakieś czerwone serduszka itd. :) Sama nie wiem czy lubię walentynki nigdy za bardzo się nad tym nie zastanawiałam. Na pewno walentynki były by bardziej fajne, gdyby miało się z kim je spędzać, a nie samej albo w gronie innych singli,przyjaciół. :) Ale znów nie chciałabym mieć chłopaka na "siłę" , tylko po to żeby był. Moim zdaniem między tymi dwoma osobami powinno coś być. A nie tylko mieć pierwszego lepszego chłopaka tylko dlatego, żeby nie być "gorszym". Tak mi się zdaje, ze nie którzy tak do tego podchodzą. Sama znam takie osoby. A i nie pisze tak tylko dlatego, że sama jestem singlem. 

Wczoraj byłam w mieście z Gaikówką i Robertem. :) Kupiłam co miałam kupić. :) Wywołałam zdjęcie na konkurs xD Kupiłam pare walentynek. Szukałam jeszcze jakieś fajnej bluzki na dyskotekę walentynkową, jednak moje poszukiwania nie były zbytnio udane. Nie znalazłam nic takiego fajnego xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz